Ukažte svou vášeň a barvy.
Buďte jako BoBo.

  • Když BoBo odpočívá, spí a je uvolněný, vybarví se do nejsvětlejšího odstínu zelené barvy, jaké je schopen. Vyjadřuje tak svojí přirozenost a spokojenost.

    Jste spokojení se svou značkou a produktem? Jste spokojeni s komunikací uvnitř firmy? Jaké pracovní flow zažíváte každý den (pracovní nasazení, náplň a procesy)? Jak Vaše značka komunikuje s Vašimi zákazníky?

    Pomůžeme Vám s jednotlivými elementy budování značky. Spolu definujeme Vaše hlavní výhody a přednosti Vašich produktů, jak by měla Vaše značka působit, kde je její pozice na trhu a jak by měla komunikovat.

  • Když se BoBo vyhřívá na slunci, tak se zbarví do hnědých odstínů, aby přijímal co nejvíce tepla. Přijímá tak energii, se kterou následně hospodaří.

    Poznání skrze zkušenosti je to nejlepší, s čím můžete pracovat a dále se zlepšovat. Posouváte svoji značku dále? Mění Vaši zaměstnanci a zákazníci své chování? Jak reaguje trh?

    Pomůžeme Vám s otázkami jak reagovat na změny, které se dějí uvnitř firmy i v okolí. Proces vymýšlení, prociťování a implementace nových poznatků, by mělo být děláno vždy s pozitivním dopadem.

  • Když jde BoBo na námluvy, tak se „naparuje“ a vybarví se do všech barev, kterých je schopen, aby samičku uchvátil.

    Co přesně děláte pro získání nového zákazníka vy? Jakou formou se prezentujete? Co chcete, aby o Vás Vaši zákazníci říkali? Jak moc je Vaše značka zažitá a proč?

    Pomůžeme Vám tvořit osobnost Vaší značky, aby její vyjadřování spouštělo určité emoce. Společně definujeme a budeme tvořit hodnotu Vaší značky. Pomůžeme Vám zažít, přesně to, co prožívá Váš zákazník. Společně vytvoříme komplexní prezentaci Vaší firmy a produků.

  • Když se Bobo naštve nebo když se v jeho blízkosti zjeví nějaký konkurent, tak se nafukuje, aby okolí ukázal, že je velký. Vybarví se přitom do zářivých odstínů červené, žluté barvy nebo do tmavých odstínů.

    • Znáte své hlavní výhody a přednosti?
    • Jaká je vize Vašeho podnikání?
    • Jaký konkrétní užitek z Vašeho produktu/služeb zákazníci mají?
    • Jste něčím vyjímeční a proč?

    Úspěšná značka musí být schopna splnit to, co slibuje a toho se budeme snažit dosáhnout. Společně vytvoříme komplexní prezentaci Vaší firmy a produků.

    Pojďte s námi do světa barev.